تَوَلُدم مُبارَک:)

یکسال دیگه هم گذشت،و من هنوز زندم

خوشحال تر و ناراحت تر از قبل

این اول راه زندگیمه که دارم با امید و نا امیدی میگذرونم

آدم های زیادی رهگذر داستانم شدن

تو هشتم دوستای موندگار زیادی پیدا کردم که تولدمو امروز دارم باهاشون جشن میگیرم

با حرفاشون ،پیاماشون منو خوشحال میکنن و حدقل بهم اهمیت میدن؛)

تنها کسایین که شخصیتمو شناختن و کاری کردن چندوقت اخیر به خودم بیام؛)☆⁩

امسال با تجربیات خوبو بدش گذشت، اشتباهاتی کردم که پشیمونم حرفایی زدم که بعد پشیمون شدم:)...

و یادگرفتم بدون فکر کردن حرف نزنم

امسال زندگی بهم درس داد

درسم همین بود

ولی این فقط یک قدمه:)

و یکسال خاطره دیگه با بلاگیکس ؛)

مرسی ازینکه تو این چندوقت تحملم کردین یا هرچی ادم رومخی بودم و هستم هرکسی باهام کنار نمیاد چون زیادی مودیم یهو پاچه میگیرم و این دست خودم نیست:/

ازش بیزارم ولیخببب

بگذریمم

یکسال نزدیک شدن م‌رگم مبارک ✨